Wij bieden een doeltreffende manier om de status van uw communicatie middelen te checken

Wat houdt de communicatie APK precies in? De communicatie APK is een (korte of uitgebreide) check-up van de bestaande communicatiemiddelen van uw bedrijf of onderneming. Deze APK wordt voor een vast tarief uitgevoerd en resulteert in een eenvoudige en toepasbare rapportage. Met de conclusies kunt u verder aan de slag. Met ons of met uw bestaande bureau. In het bedrijfsleven komt het maar al te vaak voor dat bij een snelle groei van de onderneming, de identiteit en bijbehorende communicatie-middelen niet meegroeien of door-ontwikkelen. Er ontstaan dan binnen de organisatie vaak de volgende vragen:

Wat voor merk ben ik? Waar sta ik? Waar kom ik voor in aanmerking? Hoe ziet mijn identiteit er uit? Hoe wordt er over ons gedacht? Wat zijn onze kernwaarden? Wat is ons DNA?

De communicatie APK start met een algemene inventarisatie van uw bestaande communicatie-middelen. Het commentaar wordt vermeld in de rapportage. Verder vinden er interviews plaats met de betrokkenen binnen uw bedrijf (directie, marketing & communicatie, sales). Als reactie op deze interviews kan een brainstormsessie volgen, waarbij met behulp van moodboards hernieuwde kernwaarden en doelstellingen geformuleerd worden. Tot slot volgt de schriftelijk rapportage, met adviezen die eventueel gekoppeld zijn aan vorm voorstellen.

Communicatie APK mogelijkheden bieden wij vanaf € 3.800,-.

In een informatief en vrijblijvend gesprek kijken we graag hoe wij u kunnen ondersteunen bij het realiseren van uw doelstellingen. Voor een afspraak of meer informatie kunt u contact opnemen.